נומרולוגיה

הקשר בין נומרולוגיה, התחברות מחדש – ותטא הילינג

נומרולוגיה היא תורת המספרים: נומרו –מספר לוגיה – הגיון. פיתגורס מדען, פילוסוף ומתמטיקאי – מצא  שברגע לידתו של כל אדם, קיים ביקום תדר אנרגטי מיוחד, המשפיע על אופיו ועל גורלו, את התדר הזה מייצגים המספרים – תאריך לידתו המלא של האדם והמספרים הנובעים משמו הפרטי והמשפחתי המקורי.

על פי תורת הנומרולוגיה לכל מספר איכות וכמות, והוא מכיל אנרגיה חיובית ושלילית הבאה לביטוי,  בהתנהגות ובבחירות שלנו,  ויוצרת לעיתים קונפליקט! בעיקר בזמנים של שינוי והתמודדות עם אתגרים (בצמתים שהחיים זימנו לאדם, או שהאדם יצר לעצמו)!

הנומרולוגיה – עוסקת במספרים, והינה כלי להבנת המורכבות האנושית. היא מהווה גישה אבחונית פרקטית לאבחון עצמי, ולהכוונה המקנה הבנה מעמיקה של עצמנו וזולתנו: האופי, הכישרונות, המטרות, ההזדמנויות והאתגרים, נתיב הייעוד ומימוש הפוטנציאל שלנו, מערכות יחסים, התאמה מקצועית, חובות ושיעורים קרמאתיים, חוסרים מתנות ועוד.

הנומרולוגיה הינה שיטה אפקטיבית לאבחון מורכבותו של האדם, על מכלול בחירותיו ומאורעות חייו. ככזו, היא מעניקה הכוונה וייעוץ להמשך הדרך. אך אינה מעניקה את המשאבים והחוסרים האנרגטיים, אשר האדם זקוק להם, על מנת לעשות בחירות חדשות. אינה מתמירה אנרגיות ישנות שקיימות באדם כתוצאה מחוויות חיים שליליות, התוקעות אותו מלנוע קדימה, ואינה עושה לו RESTART אנרגטי אמיתי. 

מחשבון נומרולוגיה אישי  – לחצו כאן

יחד עם זאת לא ניתן להתעלם מהאנרגיה שמאחרי המספרים – שכן היא נמצאת שם בתוך הדנ"א ומנהלת את האדם בכל רגע ורגע מחייו. ע"פ לי קרול בספרו שנים-עשר הרבדים של הדנ"א, המאסטריות שבפנים. הדנ"א שלנו כולל: את התורשה הביולוגית של הורינו, את החותם הקרמתי, החותם האסטרולוגי, את התיעוד של כל תקופות החיים שלנו, בפלנטת ארץ ואת קדושת הבורא שבתוכנו המיוצגת על-ידי האני העליון שלנו. 

המדע כבר הוכיח שהדנ"א שלנו, כולל הרבה מעבר לתורשה שקבלנו מהורינו, ואט אט חובר בממצאיו, למחקר האזוטרי, הספרות המתקבלת בתקשורים ע"י גורמים מוארים, שתפקידם לשדרג את התדרים החיוביים ונוכחות האור בעולמנו. 

בתקופתנו ידוע שהדנ"א מרתק עשרות ואלפי מדענים ברחבי העולם, ובכל יום מתגלים עוד ועוד תגליות המשמשות את התחום הרפואי והמדעי כאחד.

"הדנ"א – חומצה דאוקסיריבונוקלאית, הוא התרשים של בן-האנוש. אבני הבניין שלו מכונות בסיסי דנ"א, וכוללים ארבע בסיסים שונים. רצף הבסיסים הוא שמרכיב את הקוד הגנטי. בתרשים הידוע של הסליל הכפול,  בסיסי הדנ"א נצמדים ומתפתלים אלה סביב אלה פעמים רבות בצורת ספיראלה. אורכו של הקוד הגנטי האנושי הוא כשלושה מיליארד זוגות בסיסים, והוא קיים כמאה טריליון פעמים בגוף האנושי הרגיל. הקוד הגנטי מכיל 23,000 גנים אנושיים (לערך) המייצגים את הנטיות והתכונות המיוחדות של מהותנו.  ניתן לצפות במולקולת הסליל הכפול הקטנטנה הזו של הדנ"א, רק באמצעות מיקרוסקופ אלקטרוני רב עוצמה. 

עם התקדמות המחקר המדעי, התברר למדענים אשר מיפו ופענחו את קוד הגנום האנושי, שרק 4% ממנו, הכילו קוד! ואילו כל יתר המורכבות שבו, נותרה בלתי ברורה. דבר אשר גרם למדענים לתמיהה וחידה גדולה!!! אי ההבנה של המדענים את המורכבות המופלאה של הדנ"א, נתנה שם לאותם 96% של הדנ"א, הם קראו לו "דנ"א זבל". 

מתברר, שעל מנת להבין לחקור ולמצוא את יתר 96 האחוזים התפקודיים של הדנ"א, יש צורך לצאת מהקופסא! כלומר לצאת מהתפיסה והחקירה התלת-ממדית ההגיונית והליניארית שלנו בני האנוש, אל תפיסה חדשה לגמרי – תפיסה המסבירה "כיצד יכולים טריליוני מולקולות דנ"א לתקשר כך שיציגו תודעה אחת של גוף אנושי ייחודי?

"שיתוף פעולה בינלאומי של מדענים גילה שחלק מאותו "דנ"א זבל" (% 96), עשוי לשמש ליצירת גבולות המסייעים לסדר כהלכה את ארבעת האחוזים הנותרים". …. כלומר "תשעים ושישה האחוזים עשויים למעשה להיות תבנית רב-ממדית של המתכנן, ושארבעת האחוזים הם רק המנוע שמציית לתכנון".

לשאלה " כיצד יכולים טריליוני מולקולות דנ"א לתקשר כך שיציגו תודעה אחת של גוף אנושי ייחודי? התשובה עשויה להיות למעשה השראה". 

כאשר אנו יוצאים מהתפיסה המחקרית התלת-ממדית, כלומר יוצאים מהקופסא, באפשרותנו לגלות "יופי מדהים הן במראה והן בתכלית הדנ"א. משום שאף על פי שהוא קיים במימד השלישי, הוא אחד המבנים הבודדים שהם רב-ממדיים ברובם, למרות שהוא נחבא בתוך מעטפת כימית תלת-ממדית". 

"הדנ"א הוא צומת הדרכים של האלוהים והאדם, תערובת הקוונטי ושאינו קוונטי, והוא רוטט במהות של אמת היקום". 

עתה, לאחר שהתברר לנו שהמערך האנרגטי של המספרים (תאריך הלידה שלנו והמספרים המתקבלים ממשמנו), נמצא בתוך הדנ"א שלנו, כמו גם מהותו ותכליתו, נותרה השאלה כיצד אנו מגיעים אליו, על מנת לראות, להבין, לשחרר, לקבל, להטעין ולשדרג, כלומר לתכנת אותו? כיוון שאת כל הדברים הללו,  הגישה הנומרולוגית אינה מספקת לנו.

הגישה הנומרולוגית עוסקת באנרגיות שמאחרי המספרים, ומאחר ואנו עוסקים באנרגיות, הנמצאות בתוך רובדי הדנ"א, הרי לכם השילוב המופלא בין התחברות מחדש ותטא הילינג.

התחברות מחדש –  The Reconnection מחברת אותנו אל שניים-עשר רובדי הדנ"א, אל מלוא הפוטנציאל האמיתי הקיים בתוכנו.

קראו עוד על התחברות מחדש

 על ההתחברות מחדש והריפוי המתחבר אומר ד"ר אריק פרל בספרו התחברות מחדש (מומלץ מאוד לקריאה) : "התחברות מחדש .. ריפויים ותדרים מתפתחים אלה הם בעלי רוחב פס חדש ומובאים באמצעות קשת של אור ומידע שמעולם לא הייתה קיימת עד כה בכדור הארץ. באמצעות התחברות מחדש אנו מסוגלים להידבר עם רמות חדשות אלה של אור ושל מידע, ובאמצעותן אנו מצליחים להתחבר מחדש. בשלב זה אתם מוכנים ללמוד כמה מרעיונות בקשר לתהליך זה, מאין הוא מגיע, כיצד הוא פועל. ברוכים הבאים למשהו חדש. זה שונה. זה אמיתי – ובמובן כלשהו הוא מוטבע בכם".

"למרבה המזל אין כל צורך לגלגל מעשיות על המקור או הטבע של אנרגיה זו. ריפוי מתחבר מחדש נתמך בצורה מוצקה בתיאוריות החדשות ביותר בתחום הפיזיקה הגרעינית ופיזיקת הקוונטים, שבהן כל מה שאנו, בני האדם, חשבנו לדבר אמיתי עובר מהפך, הזמן נע אחורה, כוח הכבידה נעשה חזק יותר ככל שמתרחקים, וחומר ואנרגיה מתפרקים ללולאות מהדהדות של מחרוזות".

בהתחברות מחדש אנו מחברים מחדש "שרשרות" ו"מחרוזות" – באמצעות האנרגיה "אנו מחברים מחדש שרשרות של חומצה דיאוקסיריבונוקלאית: דנ"א. …. משמעותו היא שבמקום להמשיך ולהתפתח קדימה בצורה "קווית", הגזע האנושי יפיק תועלת מכך שבאותו זמן הוא יחזור בזמן וכך יתעוררו בנו צדדים מסוימים מהתקופה שבה היינו שלמים יותר. …. חלק ממה שקורה כעת עם ההתחברות מחדש: אנו מתחברים עם מי שהיינו פעם".

המטרה בהתחברות מחדש, הינה להביא אותנו למלוא הפוטנציאל הטבוע בתוכנו, המאפשר את החיבור הגבוה ביותר ליקום. חיבור זה מאיץ את מסלול החיים שלנו, יוציא אותנו מהרגשה של תקיעות, יראה לנו את הדרך למימוש עצמי גבוה ביותר ויאפשר לנו תקשורת מלאה יותר עם האני העליון שלנו.

התחברות מחדש – הינה חוויה אנרגטית טהורה, שבה ישנה אפשרות לחוות את תחושת היותנו רב – ממדיים! (כפי שרבים מהמתחברים מספרים, מיד לאחר חווית ההתחברות).

עתה ניתן להבין איך התחברות מחדש מתחברת ומחברת אותנו לאנרגיות הנמצאות בדנ"א, ומסביבו, מרחיבה את השדה האלקטרו מגנטי שלנו – כלומר את ההילה, ויוצרת את השינויים במרחב הווירטואלי של הדנ"א, כלומר מעניקה לנו את האפשרות לתפוס את השניות של "ההשראה"! (השפעתה על 96% של הדנ"א). 

הדנ"א, הוא ללא ספק הגורם המחבר, בין הנומרולוגיה וההתחברות מחדש , אך על מנת שתיווצר שלמות – ראוי וחשוב לצרף את שיטת התטא הילינג! הן מאחר והשלם הוא תמיד יותר מסך חלקיו, והן מפני שהספרה שלוש מייצגת על-פי הגישה הנומרולוגית סוג של שלמות. היות ושלוש גישות אלו, יוצרות ביחד את האיחוד המתבקש בתקופתנו לשדרוג העצמי, הטומן בחובו את היכולת ליצירתיות העולה על כל הגיון ודמיון. על פי פיתגורס שלוש מייצג השלמה ושלמות, הרמוניה וצמיחה מתוך עצמנו, זרימה ותנועה ותפיסה שכל אחד מאתנו, הינו חלק מהיקום, מהשלם.

תטא היליניג –  Theta Healing הינה שיטה שהתקבלה ופותחה ע"י הגב' ויאנה סטייבל, מארה"ב. מהשיטות ההוליסטיות האנרגטיות החדישות יותר בתקופתנו, המלמדת כיצד להתחבר לתדר גלי המוח תטא (תדר בו רובנו נמצאים בשלב החלום) במצב של ערות. כאשר עם ההתחברות לתדר תטא – אנו מתחברים לאנרגיית המקור. החיבור לאנרגיית המקור, מעניק לנו את היכולת לחולל שינויים ברובד העמוק ביותר בתוכנו, הוא רובד ה – דנ"א. קורס תטא הילינג יסוד ומתקדמים – נקראים תטא הילינג דנ"א 2 . 

ייחודה של שיטת התטא הילינג, הוא בפשטות שבה אנרגיית המקור משחררת, מטעינה ומתקנת בתוך הדנ"א ורבדיו את שדורש שינוי. כלומר יוצרת תכנות מחדש. 

המדע הוכיח שקיימים לפחות חמישה תדרים / גלים המשפיעים על מוחנו: בטא, אלפא, דלתא, וגמא. תטא הינו אחד מהתדרים המוכרים, אשר הוכח במעבדות השינה, ולראשונה עם פיתוחו של מכשיר האלקטרואנציפלוגרם ה – EEG  . 

בעוד ההתחברות מחדש מרחיבה את רובדי הדנ"א שלנו אנרגטית , שיטת התטא הילינג עובדת ישירות בתוך  הדנ"א. שם נמצאות האנרגיות של מכלול מספרי תאריך הלידה שלנו של שמנו ועברנו. המעניקים לנו תמונת מצב של חיינו על רצף הזמן, ופותחים בפנינו, בפרט בתקופה אנרגטית מיוחדת זו, את הזכות לבחור בחיים של מודעות  שהיא מעבר לחשיבה הקונבנציונאלית –  מודעות שהיא מחוץ לקופסא!  

מאמר זה, בא להזכיר לכולנו ש"דבר ממה ששיערנו לעצמנו אינו מעבר לכוחנו, רק מעבר לידע הנוכחי שלנו", Theodore Rozak .

ביבליוגרפיה:
ד"ר אריק פרל, (2003), התחברות מחדש, הוצאת אור-עם, ישראל.
לי קרול (קריון), (2011 ), שנים-עשר רובדי הדנ"א, הוצאת אהבה, ישראל.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על אסתר רונאל

מאמרים קשורים

Back to top button