נומרולוגיה

מדריך לבחירת יועץ נומרולוגי

בשנים האחרונות בעידן הרוחניות, התרבו האנשים שזקוקים ליועץ ועצה מבעל מקצוע כמו נומרולוג ואסטרולוג. אנשים החלו לשאול את עצמם שאלות לגבי מהות החיים הזמן והקושי שיש בחייהם. בעידן זה מתרבים היועצים ויועצי הסתרים. צריך להבין שלא כל מי שלומד נומרולוגיה או אסטרולוגיה נחשב נומרולוג / אסטרולוג או מי שיכול לתת עזרא ועצה או פתרון בזק לקשיים או דילמות שאדם חווה.

כפי שידוע שלא כל מי שלומד רפואה הופך להיות רופא מבריק בתחומו. כנ"ל לגבי עו"ד, לא כל מי שלומד משפטים לבסוף יהיה עו"ד מבריק בתחומו, זה לא בהכרח הייעוד שלו. כמה עו"ד מובילים יש בישראל (כמה לומדים כל שנה)?
רשת האינטרנט מלאה במאמרים של אנשים שלמדו נומרולוגיה, רוב המאמרים באינטרנט מלמדים כיצד לחשב שנה נומרולוגית אישית ומה אומרת כל שנה בנומרולוגיה.

נומרולוג / אסטרולוג טוב אמור לדעת להיזהר לא לתת עצות בקלות ובשליפה, צריך לחשוב בכובד ראש ולהבין שהוא חורץ כאן גורלות של אנשים. כמו כן עליו להיות רגיש לתהליכים ומהלכים שאנשים עומדים לעבור בחייהם בגלל עצה קשה מסוג זה.

מה צריך לבדוק לפני שפונים ליעוץ נומרולוגי או יעוץ אסטרולוגי
אנשים שבאים לבקש עצה מנומרולוג / אסטרולוג צריכים לבדוק – האם כתב מאמרים עם דוגמאות מחיי היום יום שאדם מסוגל להבין אותם? או שהוא מפרסם עצמו בתקשורת חדשות לבקרים ובגלל זה כדאי להתייעץ איתו. נסו לחפש את שמו של היועץ ברחבי האינטרנט ולבדוק כמה שיותר פרטים על היועץ לפני שאתם פונים אליו: האם פורסמו מאמרים מקצועיים שלו באתרים מובילים, האם כתבו עליו בעיתונות, האם נעשו על הצלחותיו כתבות וכמובן האם אתם מרגישים שהוא עשוי לתת לכם עיצה טובה.

כנ"ל לגבי מרצים או מורים לנומרולוגיה / אסטרולוגיה, חשוב מאוד ללכת לשמוע הרצאות בנומרולוגיה ללא תשלום לפני שמחליטים ללכת ללמוד נומרולוגיה. צריך להבין, בהרצאה נוכל לדעת האם אנו מתחברים לכל נושא הנומרולוגיה? האם אני מבין על מה הנומרולוג מדבר? האם קראת מאמרים שלו באינטרנט ומצאת עניין במה שהוא כתב?

הדבר החשוב הוא לקרוא על הנומרולוג או האסטרולוג עימו אנו רוצים או מעוניינים להתייעץ ולהתרשם מכנות כוונותיו, מהיכולות שלו, והחשוב מכל: האם אנחנו מרגישים שאנו יכולים לסמוך עליו (וזה מבוסס רבות על תחושת הבטן שלנו).

חשוב: אל תשכחו אף פעם כי תפקידו של היועץ הוא לייעץ לכם! הוא לא קובע ומחייב אתכם מה לעשות ורק אתם מחליטים מה לעשות, כשכמובן יש באפשרותכם לקבל את עצותיו לחלוטין או בחלקם. האחריות היא שלכם.

שיהיה לכם בהצלחה בבחירת היועץ שלכם!

מומלץ לקרוא את המאמר: הכול צפוי והרשות נתונה

ליצירת קשר ופרטים נוספים על אילנה מגן

מאמרים קשורים

Back to top button