הורוסקופ שנתי

הורוסקופ שנתי – מזל גדי

ינואר– פברואר– מרץ: בחציה הראשון של התקופה כוכב סטורן השולט בכם מקיים קשרים מאתגרים עם כוכב יופיטר. בימים אלה נדרשת מכם רוח לוחמנית. מי שאוהב אתכם באמת ייאלץ להסתגל גם לעקרונות שאתם מביאים איתכם. תהיה זו טעות מצידכם אם תניחו לו לתמרן אתכם אל מחוזות זרים לאופייכם. בחציה השני של התקופה אתם מארחים את כוכב נפטון בבית השלישי אשר במפתכם האסטרולוגית, הבית האחראי על חיי החברה שלכם. צפויות היכרויות מדהימות על רקע של גישושים הדדיים. אתם לא חייבים לשפוך את ליבכם כבר בפגישה הראשונה. הותירו משהו מעורפל ומסתורי לטובת הפגישות בעתיד.

אפריל– מאי– יוני: כבר בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה אתם פוגשים את כוכב ונוס שצץ בבית העבודה שלכם, הבית השישי. צפוי ראיון עבודה חשוב בו כדאי לכם להביע את שאתם מרגישים ולא את מה שנדמה לכם שהצד השני רוצה לשמוע. נסו להוביל אל חתימה על הסכם מחייב. אתם מציעים לאחרים להסתייע בידע וניסיון שצברתם. טוב ליבכם יזכה אתכם בגמול הולם, למרות שלא לשם כך הענקתם. בחציה השני של התקופה אתם מאותגרים על ידי כוכב תזזי ששמו מרקורי, אך נרגעים הודות לאנרגיות נפלאות הזורמות אליכם מגזרת מזל דגים. אתם מצליחים לרקום קשר עם אדם שמזה זמן רב יש לכם פנטזיות לגבי הריגושים שתפיקו בחברתו. אל תיקחו ללב אם יתברר כי החלום עולה על אשר מתרחש במציאות.

חדש! קבלת יעוץ בשיחה אישית מאסטרולוגים, נומרולוגים  ומיסטיקנים מובילים. לחצו לפרטים וקבלת יעוץ

יולי– אוגוסט– ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ואת כוכבכם סטורן, המתבודד עתה בגזרת מזל מאזניים ובבית הקריירה שלכם – הבית העשירי. זו בשורה משמחת עבור חשבון הבנק שלכם. אל תשכחו כי הסמל שלכם הוא יעל עין- גדי, שמייצג טיפוס איטי אבל בטוח בדרך לפסגה אשר נישאת ומיתמרת מעל כולם. בחציה השני של התקופה אתם צופים בכוכבכם סטורן, שיוצא מבדידותו ומסתער על האנרגיות היצירתיות של כוכב נפטון. היחסים שבינו לבינה זקוקים לניעור כלשהו, גם אם אתם סבורים כי אין בנמצא כוח שעשוי לשנותם. מכל מקום, הכוכבים מצפים מכם לנקוט יוזמה ולא להתייחס לצד השני כאל מובן מאליו. הוא לא!

אוקטובר– נובמבר– דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו והחורף. נראה כי  השפעתו הטובה של כוכב יופיטר על הבית השישי אשר במפת הלידה שלכם מהווה בשורה נפלאה עבור המחלימים והמבריאים שביניכם, כמו גם עבור מי שהמירו את מסלול הקריירה.  אם שקלתם לבצע שינוי כלשהו במראה שלכם זה הזמן ללכת עליו. בחציה השני של התקופה אתם מארחים בבית הראשון שלכם את כוכב מארס, הנחשב לגרם רקיע בעל אנרגיות לוהטות, סוערות, גועשות ושופעות חיים.  הצעה שתיראה לכם כאילו היא טובה מכדי שתהיה אמיתית תבשר על תחילתו של קשר שילווה אתכם זמן רב. נראה כי כל צד מהווה מעין חלק משלים עבור הצד השני.

סיכום וטיפים: מי שאוהב אתכם באמת ייאלץ להסתגל גם לעקרונות שאתם מביאים איתכם. תהיה זו טעות מצידכם אם תניחו לו לתמרן אתכם אל מחוזות זרים לאופייכם. אתם מציעים לאחרים להסתייע בידע וניסיון שצברתם. טוב ליבכם יזכה אתכם בגמול הולם למרות שלא לשם כך הענקתם. אתם מצליחים לרקום קשר עם אדם שמזה זמן רב יש לכם פנטזיות לגבי הריגושים שתפיקו בחברתו. היחסים שבינו לבינה זקוקים לניעור כלשהו, גם אם אתם סבורים כי אין בנמצא כוח שעשוי לשנותם.

מאמרים קשורים

Back to top button