מיסטיקה

המדריך לחיזוי עתידות

מאז ומתמיד נהגו אנשים להתייעץ עם מגידי – עתידות, גם אנשים בעלי ספקות נהנים מדי פעם מביקור אצל מגיד עתידות, גם אם זה רק מתוך סקרנות. ורבים יותר פותחים את העיתון מידי שבוע ורק "מציצים" בהורוסקופ, מאיפה זה נובע? האם מאברהם אבינו שהיה האצטגנין הראשון אשר חזה בכוכבים או שאול המלך שהלך לבלעת האוב? כך או כך העתיד תמיד סקרן אנשים בשאלות של מה יהיה…!

הצוענים והקלפים
הצוענים היו טיפוסים מסקרנים ומעניינים באורח חייהם וכאשר הגיעו בנדודיהם למקום מסוים הביאו עמם את הקלפים, המסתורין, והשונות והכניסו צבעוניות בחיים שהכירו התושבים במקומות אליהם הגיעו. ישנה דעה רווחת כי הצוענים הם שהביאו לאירופה את קלפי הטארוט ומשם התפתחה והתרחבה תורה זו הנמצאת כיום בפריחה.

שיטות לחיזוי העתיד
קיימים אמצעים ושיטות רבות להבנת האדם ולחיזוי ; האסטרולוגיה, הנומרולוגיה, קריאה בקלפים, הכירולוגיה(קריאה בכף יד), תקשור, קריאה בקפה, בעלי תה, בכדור בדולח ועוד טכניקות שנועדו להכיר את המסתורין בעזרת ידע עתיק יומין. כמו בכל תחום בחיים, יש יותר מדרך אחת להביא את השואל ליעדו כל הדרכים טובות הן והעיקר שגרמנו לשואל לעשות צעד קדימה מהמקום שהוא נמצא בכדי להזיז תהליכים ובכך התוצאה היא כמו באפקט הפרפר. פעולה כאן יכולה להזיז הרים שם. בחלק מהשיטות יש מכנה משותף שקושר אחד בשני ואני מדברת על אסטרולוגיה נומרולוגיה וטארוט כולם קשורים אחד לשני בכוכבים מזלות ומספרים. למשל המספר 4 בנומרולוגיה מציין סדר, שלטון, שיטתיות, קביעות ויציבות, שורשים – משפחתיות, בקלפי הטארוט המספר 4 – קלף 4 הינו "הקיסר" המציין את מאפייני המספר 4 ואת השלטון השליטה כמו זאוס מלך האלים ארכיטיפ הגברי, האב בנפש האדם, ובאסטרולוגיה בית 4 הוא בית המשפחה.

כדור הבדולח
בכדור הבדולח; אלה הם הסימנים, הסמלים והאותות שרואים כאשר הכדור מתערפל; החיזיון! הצבעים הכחולים והירוקים מסמנים שהכול כשורה, "העשן" האדום או הכתום מזהיר שעלינו להיות בכוננות מפני סכנה הממשמשת ובאה. החזיונות מתערפלים לפעמים אולם חוזרים ומתבהרים. כאשר חוזים בתדמית יש להמתין למסר החייב להתלוות אליה.

ואיך זה עובד באמת?
בכל השיטות כולן גם במדויקות ביותר המבוססות על חישובים מתמטיים כמו הנומרולוגיה והאסטרולוגיה יש אלמנט של חיבור לתת-מודע הקולקטיבי, ולאינטואיציות. הרי מספר 5 לאדם אחד אינו שווה למספר 5 אצל אדם אחר זה פשטני מדי. יש צורך להתייחס לפרמטרים רבים וכמובן שלכל אנרגיה יש את החיובי ואת השלילי , לא חשוב מה האדם ייקח לעצמו האנרגיה הזו, התדר הזה, קיים! מה האדם עושה עם זה זו זכות הבחירה ; כמו הדוגמא הידועה על הנר הוא גם מאיר וגם יכול לשרוף תלוי איך השתמשת בו. אם כך כיצד יועצים ומגידי עתידות יכולים לדעת איזו תכונה אופיינית יותר לאדם הזה דווקא ? האם הוא מתנהל ומנהל את חייו כאשר הוא נצמד לאנרגיה הבונה והמפרה או לאנרגיה ההורסת או המעכבת? התשובה נמצאת אצל היועצים "מגידי העתידות" החוזים כמו החזאי המדווח על תחזית מזג האוויר וזו תורה שלמה.

דת או מיסטיקה
בכל הדתות קיים העניין המיסטי ביהדות זו הקבלה. הדרך ללמוד דברים אודות המציאות שמעבר, פעם הורשו רק גברים מעל גיל 40 ללמוד תורה זו והיום הקבלה משגשגת וקיימים מרכזים רבים בארץ ובעולם שמלמדים קבלה כמו שלמדה מדונה/ אסתר וכמו שעושה זאת ריצ'רד גיר אצל הבודהיסטים. כלומר לא צריך להיות מסכן ואומלל ומוכה גורל כדי לרצות ולהבין מעבר לחמשת החושים. כיום כל הנושא המיסטי בפריחה העושר לא מספיק יותר ותורות רבות מלמדות להגיע לאושר המיוחל ולהבין את מהות ומשמעות החיים עלי אדמות זוהי פילוסופיה שלמה שפעם הייתה נחלתם של מעטים והיום נחל הכלל כל הדורש ידע זה הוא נגיש אליו.

האם זו סקרנות גירדא, אמונה או ידיעה שיש משהו מעבר לחומר?
אז למה בכל אופן אנשים נועצים ושואלים אז מה יהיה?
א. מתוך סקרנות
ב. התלבטות ופרשת דרכים
ג. למצוא איזה קצה חוט או את האור בקצה המנהרה.
ד. אנשים אוהבים לשמוע על עצמם שמנתחים את אופיים ומשקפים את מצבם.
ה. חיפוש אחר הדרך המתאימה ביותר למצב.
ו. לדבר עם מישהו זר "שלא יספר לחבר'ה".
ז. מצב נפשי מסוים.
ח. לקבל תשובות ותובנות למצב הנתון בו הם נמצאים כרגע.
ועוד סיבות רבות נוספות .

תהיינה הסיבות אשר תהיינה העובדה היא שאנשים מרגישים צורך ונועצים במגידי עתידות או ברבנים במטרה ללמוד על הדרך בה הם אמורים ללכת למצוא את ייעודם.

מאמרים קשורים

מאמר הבא
Close
Back to top button