הורוסקופ לנוער

תחזית אסטרולוגית שבועית / הורוסקופ שבועי: הורוסקופ ואסטרולוגיה 14.07 – 07.07

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 07.06-14.07
הורוסקופ מזל טלה
יחסים: כוכב ששמו מארס נחשב לכוכב שמייצג אתכם. מארס מבקר השבוע במזל תאומים ומסדר לכם אחלה יחסים עם בנים ובנות מהמזל הזה.
סיפורים: צפויים לכם סיפורים רומנטיים שיבואו לכם בהפתעה. גם אם שבהתחלה לא תדעו איך להתייחס אליהם, בסוף השבוע הם יביאו לכם אקשן ענק.
תוצאות: יש אנשים שלא ממש יודעים מה לעשות עם הסטייל המוטרף שלכם, אבל הם נרגעים כאשר הם רואים את התוצאות הטובות.
קרועים: יש מצב שאתם קרועים על מישהו שבכלל לא קולט שהוא בתוך הראש שלכם. הכי טוב בשבילכם זה לרמוז לו ותיכף לנתק מגע.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
חיזורים: כוכב ששמו ונוס נחשב לכוכב שמייצג את המזלות שור ומאזניים. ונוס מטייל השבוע במזל אריה ומסדר לכם אחלה יחסים עם מחזרים ומחזרות ממזל זה.
חוויות: מישהו שממש מבסוט מכם משתף אתכם בחוויה מהממת שעברה עליו. איך שזה נראה, אתם נקרעים על הקטע הזה שעושה לכם את השבוע.
קשרים: הכוכבים מביאים לכם קטעים עם מישהו שמחפש קשר שווה ולא סתם בשביל להעביר את הזמן. יש מצב שהוא אכל אותה בקשר קודם.
שדרוגים: אתם מצליחים להוציא מהחיים שלכם את מי שסתם עשה לכם פדיחות. אין לכם מה להצטער על זה שהוא הלך בגלל שתיכף יבוא מישהו חדש והרבה יותר חמוד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
אנרגיות: כוכב ששמו מרקורי נחשב לכוכב שמייצג אתכם. מרקורי נמצא השבוע במזל סרטן ומזרים אליכם אנרגיה רומנטית מבנים ובנות השייכים למזלות דגים, סרטן ועקרב.
עיתויים: בימים שני ורביעי אתם מתברברים עם איזשהו בלגאן שעדיין לא מצאתם לו פיתרון. בימים חמישי ושישי הדברים מסתדרים לכם בסבבה.
הגשמה: הכוכבים אומרים שכבר המון זמן אתם חולמים על מישהו מסוים, אבל לא מדברים על זה. השבוע זה אחלה טיימינג בשביל להגשים את החלום שלכם.
מחזרים: אנרגיות שובבות מביאות לכם קטעים רומנטיים עם מחזרים שתמיד מחפשים את עצמם. זה לא פלא שאתם אוהבים את זה ככה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
ביקורים: הירח מייצג את מזל סרטן. השבוע הוא קופץ לביקור במזל אריה ומשדך לכם מחזרים ומחזרות מהמזל המלכותי והסטייליסטי הזה.
פרשיות: הכוכבים שלכם תופסים אחלה אנרגיות ומביאים לכם ים של קטעים מטריפים שיכולים להוביל אל פרשיה רומנטית שיש לה עתיד.
רגשות: אתם תצליחו לסגור עניין עם מישהו שבראש שלכם. אם אתם סרטנים אמיתיים, לא צריכה להיות לכם בעיה לדבר איתו על הרגשות שלכם ושלו.
ביישנים: עכשיו זה אחלה טיימינג בשביל לתכנן לעצמכם את המתנה הכי-הכי. אם מישהו רוצה לתת לכם אותה, לא כדאי שתשחקו אותה ביישנים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
פינוקים: השמש שמייצגת את מזל אריה, מתפנקת השבוע עם האנרגיות של יסוד המים, מה שהופך את הסרטנים, העקרבים והדגים – לפופולאריים ומושכים בעיניכם.
הדדיות: מישהו שלא מזמן עזר לכם להשיג משהו או מישהו, אומר לכם שעכשיו הוא צריך שתעזרו לו. ככה זה בחיים, פעם מקבלים ופעם נותנים.
סלבים: יש מצב לקטעים מוטרפים עם סלבים או עם כאלה שהפופולאריות שלהם קורעת. כשזה קורה לכם תעשו את זה איתם בגובה העיניים.
דרמטיות: יש לכם כישרון טבעי למשהו שקוראים לו יכולת דרמטית. כדאי לכם לנצל את זה בכיוון של משחק או על מסלול הדוגמנות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
אהבה: כוכב ששמו מרקורי נחשב לכוכב שמייצג אתכם. מרקורי נמצא השבוע במזל סרטן ומזרים אליכם אנרגיה חמימה ורומנטית מבנים ובנות השייכים למזל הזה.
קולטים: יש מצב שקטע של סתם ידידות יהפוך למשהו הרבה יותר רומנטי. יכול להיות שאתם עדיין לא קלטתם את זה, אבל שתדעו שהכוכבים כבר קלטו.
נסיעות: תבוא לכם נסיעה עם המון ריגושים ואקשן. רק שתדעו שבסיפור הזה יש מישהו שלא ממש אדיש לנוכחות שלכם. המשך יבוא…
קליק: צפוי לכם דיבור עם מישהו שווה, אבל איכשהו יש בקטע הזה יותר ממה שנראה ממבט ראשון. הכוונה היא שיש בו גם קליק רומנטי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
טיולים: כוכב ששמו ונוס מייצג אתכם (ואת השוורים) והוא מטייל השבוע במזל אריה. משם הוא מסדר לכם אחלה יחסים עם מחזרים ומחזרות מהמזל הזה.
תקופות: התקופה הזו של הקיץ מביאה מזל ליחסים הרומנטיים שלכם. יש מצב שתצליחו לשכוח איזושהי פרשייה מעצבנת שהייתה לכם בתקופת החורף.
בגדים: הכוכבים רומזים שהצבעים שיביאו לכם מזל השבוע הם סגול ותכלת. אם אתם מתחברים עם זה אז כדאי לכם לשלב אותם בבגדים שלכם.
הפתעות: בשורה ממש טובה נמצאת עכשיו בדרך אליכם. יש מצב שמישהו שהתגעגעתם אליו מופיע אצלכם בהפתעה ענקית.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
השפעות: כוכב ששמו פלוטו מייצג את מזל עקרב, והוא מושפע השבוע מיסוד האדמה ומהמזלות גדי, שור ובתולה. הקטע הזה מסדר לכם יחסים רומנטיים עם ילידי המזלות אלה.
חופשיים: עקרבים שלא ממש הלך להם ירגישו השבוע איך שהדברים מסתדרים להם בכיף. תרגישו חופשיים לספר לכולם על מה שעובר עליכם.
חושבים: מישהו מספר לכם שהוא קרוע עליכם כבר המון זמן. הקטע הזה תופס אתכם בטיימינג מפתיע, וזה אומר שלא כדאי לכם לענות לו תשובה על המקום.
מצבים: אירוע חברתי זורם עם אנרגיות מוטרפות, מה שאומר שצפוי לכם שבוע עם המון בילויים משוגעים שיש מצב שתצטרכו לשמור בסוד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
נסיכים: כוכב ששמו יופיטר מייצג אתכם והוא מתחבר השבוע עם כוכב ששמו נפטון, ומשדך לכם נסיכים ונסיכות ממזל דגים הנחשב למזל רומנטי ויצירתי.
זורמים: יש מצב לקטע רומנטי עם מישהו שתמיד מצליח להצחיק אתכם. סבבה, רק תנו לדברים לזרום בקצב הטבעי שלהם ואל תלחיצו אף אחד.
מרגישים: אתם מרגישים נפלא עם עצמכם בזכות מישהו שתמיד כשאתם מדברים איתו אתם קולטים שהוא מה-זה מבין את הראש שלכם.
מסתייעים: אנשים שקרועים עליכם יעזרו לכם לצאת מקטע שמלחיץ אתכם. אם בראש שלכם לעשות את זה כמו שצריך, אל תתביישו לספר להם הכול.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
ריגושים: כוכב ששמו סטורן מייצג את מזל גדי ומושפע השבוע מכוכב ששמו פלוטו השולט במזל עקרב. פלוטו אחראי על המסתוריות ועל הריגושים ומביא לכם קשרים עם בנים ובנות מהמזל זה.
חוגגים: צפויים לכם בילויים שיש להם פוטנציאל להיכרויות חדשות. מצד שני, אתם לא צריכים לקחת קשה מדי את מי שמרכל עליכם בגלל הקטעים האלה.
לוהטים: צפוי לכם שבוע לוהט עם המון אקשן וכל זה. יש אפילו מישהו שנורא רוצה לסדר לכם הפתעה הורסת, רק שהוא קצת פוחד מ – איך תגיבו.
מקשיבים: מישהו שלא שכח אתכם שולח מסר בשביל לשאול מה קורה איתכם וכל זה. אם תתנו לו לדבר תוכלו לשמוע את הרמזים שבין המילים שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
מדליקים: כוכב אוראנוס מייצג את מזל דלי ומושפע השבוע מיסוד האש ומן המזלות טלה, אריה וקשת. התופעה הזו מדליקה לכם יחסים עם ילידי המזלות האלה.
גלגלים: צפויים לכם אחלה קטעים עם כל מה שהולך או יותר נכון נוסע על גלגלים. גם פרשיות אהבה שקפאו, יצליחו לכם יותר אם תוציאו אותן לטיול.
רמזים: יותר מדי בלגאנים וקטעים ממוטרפים קורים לכם עם מישהו ששמתם עליו עין. הגיע הזמן שתבינו שזה בגלל שגם הוא לא ממש אדיש כלפיכם.
הצעות: מישהו מביא לכם הצעה שאפילו בחלומות שלכם לא יצא לכם לפנטז עליה. אם אתם רואים שהוא רציני, תקפצו על זה לפני שיחטפו לכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
שמימי: כוכב ששמו נפטון מייצג את מזל דגים ומושפע השבוע מכוכב ששמו יופיטר שמייצג את מזל קשת. הקטע השמימי מסדר לכם קטעים מדהימים עם ילידי המזל הזה.
מבלים: יש מצב לקטעים יפים דווקא עם אלה שהיחסים שלכם איתם לא משהו. אתם קולטים שכל מה שהיה, קרה בגלל מישהו שסכסך ביניכם.
מחליטים: מישהו שתכירו השבוע יכניס המון אקשן לתוך החיים שלכם. גם אם הקטע הזה לא מוצא חן בעיני מישהו בסביבה שלכם, זה לא אומר שאתם צריכים לוותר עליו.
מתחברים: בסוף השבוע צפוי לכם קטע מדהים שמחבר אתכם עם כל הטוב שבתוככם. כל מה שהסתבכתם איתו עד עכשיו, תופס גלישה בכיוון של הפי-אנד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button