הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי למזלות ותחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה 26.01 – 19.01

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 19.01-26.01
הורוסקופ מזל טלה
אנרגיות: היצירתיים שביניכם תופסים ראש טוב בזכות האנרגיות המדהימות שזורמות אליכם. מקומות מוטרפים מעודדים אתכם לקחת את הצ'אנס שלכם עם מישהו ממש מדליק.
חפרן: אין צ'אנס שמישהו עם ראש חפרן יבין את הראש שלכם, אבל דברים ממש טובים מתחילים לקרות לכם ישר אחרי שמישהו מדליק מחזיר לכם אהבה.
גבהים: קשר רומנטי תופס גובה גם אם פחדתם שהוא תקוע. הכוכב שלכם, מארס, חוגג השבוע עם אנרגיות שמביאות מזל לכל רעיון מקורי שקופץ לכם לראש.
שידוך: מקום חדש שאתם הולכים לבלות בו משדך לכם סיפור עם מישהו שעד עכשיו יכולתם רק לפנטז עליו. כדאי שתדברו איתו בגובה העיניים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
מחוללים: המחזרים שלכם רומזים שלא רק ה – לוק המדהים שלכם עושה להם את זה, אלא גם מה שאתם מחוללים בשביל הנפש שלהם. יפה לכם ככה.
מהסרטים: קטע מהסרטים מסדר בשבילכם איזון מפתיע בין הפעילויות החברתיות שלכם, לבין היחסים שבין בנים לבנת. יש מצב שהם משפיעים האחד על השני.
חברים: התמיכה שלכם בחברים שלכם מביאה לכם נקודות זכות בסולם המקובלות והפופולאריות. החברים שלכם גם מעודדים את הכיוון הרומנטי שתפסתם.
פרצופים: אתם לא צריכים להתבאס בגלל מישהו שלא עושה לכם פרצוף שמח. תתחילו להגיד לעצמכם שיש הרבה דגים בים ושאתם לא צריכים טובות של אף אחד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
טיימינג: האהבה עושה לכם טוב ואפילו משפיעה על ה-לוק שלכם. זה אחלה טיימינג בשביל להשקיע בבגדים מוטרפים ובכל מה שעושה רושם לא שגרתי.
יסודות: אתם שייכים ליסוד האוויר ומן ההיבט הנומרולוגי אתם מזוהים עם המספר 5 שמסמל קלילות, תקשורתיות והמון קסם אישי.
פרגונים: אתם מפרגנים למישהו שלא ממש נחשב לחבר שלכם. מצד שני, צפויה תחרות ביניכם לבין כל מיני כאלה שלא ממש מבסוטים מזה שאתם מצליחים.
חוויות: אתם לא עושים חשבון ומתענגים על חוויות שפעם התביישתם לדבר עליהן. זה הכול בזכות הפופולאריות שלכם ובזכות הצעה שאי אפשר לסרב לה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
מקובלות: כולם נורא מופתעים מזה שאתם לוקחים החלטה וחותכים קשר שהעיק עליכם. זה עושה לכם טוב ומקפיץ את המקובלות החברתית ואת הפופולאריות שלכם.
מחזרים: זה שאחרים מקנאים בכם בגלל מישהו מדהים שמחזר אחריכם, רק אומר שיש לכם אחלה טעם בכל מה שקשור למחזרים וכאלה.
מתבשלים: היחסים שבין בנים לבנות יתבשלו על אש קטנה, שזה אומר שצפויים לכם יחסים בסטייל של ידידות עם המון אופטימיות בנוגע לעתיד רומנטי.
ריגושים: יש מצב שסיפור אהבה שפעם התביישתם לזרום איתו בגלל פאדיחות, חוזר אליכם עם ריגוש ענק. עושה רושם שהפעם אין לכם מעצורים איתו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
אקשן: צפויה לכם התרגשות ענקית עם מישהו שרק עכשיו נכנס לחיים שלכם. אתם מדלגים על מספר אפשרויות ובוחרים במישהו שממש כמוכם דלוק על אקשן וריגושים.
משקיעים: האהבה עושה לכם טוב וכל מה שאתם משקיעים עכשיו ב-'לוק' שלכם, חוזר אליכם עם המון מחמאות שפשוט מקפיצות את הדימוי העצמי שלכם.
יפים: אתם יפים וטובים כמו שאתם ואין לכם סיבה לחשוש מהשוואות ומתחרויות. הריגושים זורמים אל חוויות שאין סיבה להכניס אליהן את מי שלא שייך לקטע.
מתחרים: אין לכם בעיה להתחרות על ליבו של מישהו מדליק, בגלל שאתם בטוחים שלא תוכלו להפסיד. מצד שני, לא בא לכם להשקיע במישהו שטרם קלט מה בדיוק אתם שווים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
מחליטים: אלת האהבה מביאה לכם קטעים שהיו נעולים עד עכשיו. אם בראש שלכם לעזור לה, כדאי שתעשו החלטה ופשוט תלכו על מי שבא לכם עליו.
מדברים: צפויות שיחות ליליות על יחסי חברות וכל זה. האהבה תהיה חלומית וזורמת. זה לא פלא בגלל שהאנרגיות מעניקות לכם הרגשה רומנטית.
זוכים: מישהו רומז לכם שאתם נכנסים לתחרות רומנטית שקצת גדולה עליכם, אבל איכשהו הכול מסתדר לכם בגדול ואתם זוכים במי שאתם רוצים בו.
מבלים: אתם מבלים במקום מהמם שקיבלתם עליו המלצות טובות אבל גם ביקורות שליליות. רק בעתיד תוכלו לדעת אם מדובר באכזבה או בריגושים.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
מזלות: השבוע נפתחת לכם הזדמנות רומנטית מדהימה עם מישהו מאוד נחשק ומחוזר, השייך גם הוא (כמוכם) למזלות האוויר שהם תאומים, דלי ומאזניים.
ספונטאניות: צפוי לכם דיבור סוער עם מישהו שהראש שלו מלא בקטעים שלא ממש מקובלים על אחרים. הדברים יסתדרו לכם בסבבה אם תתנהגו בספונטאניות.
במה: צפויים לכם קטעים עם מזל שאיכשהו קשורים אל במה ומשחק. צפויה חוויה מהממת למאזניים שכבר המון זמן חולמים על בילויים שלא מהעולם הזה.
חלומות: זה הטיימינג שלכם להגשים חלומות שכבר התייאשתם מזה שהם יתגשמו. מישהו שהתעלף עליכם, חוזר אליכם עם הצעה ששווה להקשיב לה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
התייחסות: מישהו שפעם גרם לכם להרגיש מפודחים, גורם לכם עכשיו להרגיש מחוזרים. צפוי שינוי ענק בחשיבה שלכם ובהתייחסות שלכם למישהו הזה.
צחוקים: קטע רומנטי הולך להתחיל בצחוקים ובדאחקות. גם אם יהיו שם ירידות ועקיצות, זה רק אומר שהצד השני קרוע עליכם. אל תעשו מזה עניין.
מסתוריות: אתם שייכים ליסוד המים ומן ההיבט הנומרולוגי אתם מזוהים עם המספר 8 הנחשב למספר מסתורי. כדאי לכם לזרום עם מי שהמספר 8 הוא מספר המזל שלו.
גוונים: בשביל למשוך אליכם אנרגיות של מזל והצלחה, כדאי שתשלבו גוונים ירוקים בבגדים שלכם ותנסו למצוא אבן מזל ירוקה ששמה ירקן (ג'ייד).
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
רגשות: מתחילים לבעבע בכם רגשות שעושים לכם מוזר בלב. מישהו קולט את מה שקורה לכם והולך לתפוס איתכם דיבור על הקטע הזה.
סודות: צפוי לכם שבוע רומנטי ומחוזר על כל מה שמשתמע מזה. בילויים ונסיעות יעשו לכם טוב, בעיקר אם מעורב בהם מישהו שמכיר את כל הסודות שלכם.
צ'אנס: אתם שייכים ליסוד האש ומן ההיבט הנומרולוגי אתם מזוהים עם המספר 3 שמייצג מזל והרפתקאות. כדאי לכם לתת צ'אנס למישהו שהמספר 3 הוא מספר המזל שלו.
חמימות: צפוי לכם קטע מהסרטים בחברת מישהו שיש לו מקום חמים בלב שלכם. אם אתם חושבים שהוא לא חולם עליכם, אז רק שתדעו שהוא כן.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
עיניים: מישהו שעושה לכם עיניים מצליח לתפוס קצת מקום בלב שלכם. צפויה לכם איתו חוויה מרגשת שאיכשהו קשורה למשהו או למישהו בחו"ל.
טוחנים: אתם טוחנים מים עם מישהו שמתמקד בשטויות, במקום להתמקד במה שחשוב באמת. הכוכבים רומזים לכם שהוא לא ממש בוגר בשביל הראש שלכם.
היבטים: אתם שייכים ליסוד האדמה ומן ההיבט הנומרולוגי אתם מזוהים עם המספר 4 שמייצג ביטחון ויציבות. כדאי לכם להשקיע במי שהמספר 4 הוא מספר המזל שלו.
דימוי: הקטעים הרומנטיים מסתדרים לכם הרבה יותר טוב ממה שחשבתם. זה מעניק יציבות לדימוי העצמי שלכם שקצת התקפל לאחרונה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
כישרונות: אנשים שמחבבים אתכם רומזים שכדאי שתעשו משהו עם הכישרונות היצירתיים שלכם. בתור דליים אמיתיים נראה שבאמת הגיע הזמן.
סיפורים: מישהו מספר לכם סיפורים בשביל להדליק אתכם עליו, אבל אתם מחפשים אהבה שבאה מתוך הלב ולא מתוך הראש.
מקורי: אווירה לא שגרתית מכניסה אתכם למצב רוח מסתורי. יהיו אנשים שלא יצליחו להבין את הראש שלכם, אבל אתם רגילים לזה. לא ככה?
קשרים: צפויים לכם קשרים עם מישהו שקיים ביניכם מרחק גיאוגרפי גדול. סודות שנפתחים גורמים לכם לשתף חברים נאמנים בחוויות האינטימיות שלכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
טעם: אתם עושים שידוך למישהו שאתם מחבבים עם מישהו חמוד שאתם מכירים. סבבה, רק כדאי שתוודאו שהטעם שלכם הוא גם הטעם שלו.
שינויים: זו תקופה עם ים של אקשן ואתם לא צריך להתרגש אם קשרים מסוימים יוצאים מהחיים שלכם בשביל לפנות מקום לקשרים חדשים והרבה יותר מדליקים.
עצמאות: מישהו שקרוע עליכם מחכה שתתנו לו צ'אנס. כדאי שתהיו נחמדים אליו, גם אם יש לא מעט אנשים שחושבים אחרת. אין כמו דעה עצמאית.
מתלבטים: נמאס לכם ממישהו שרק ה – לוק החיצוני עושה לו את זה. חבל על הזמן שאתם מבזבזים עליו. אתם מתלבטים איך לרמוז על הרגשות שלכם בלי להיות מובכים…
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button