הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי / תחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לפי מזל 23.09 -16.09

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 16.09-23.09

הורוסקופ מזל טלה
שינוי: ההצלחה שלכם באהבה תהיה קשורה למישהו שפעם לא פרגן לכם. יכול להיות, אפילו, שגם אתם לא ממש חיבבתם אותו.
נפנוף: חברים טובים עוזרים לכם לנפנף קטע רומנטי (או חברתי) שהתאכזבתם ממנו. הכי טוב בשבילכם זה פשוט לעשות עליו איקס ולפתוח דף חדש.
ספונטאני: יש מצב שהספונטאניות שלכם מלחיצה מישהו שלא רגיל לאנרגיה מהסוג הזה. ייתכן שכדאי לכם ללכת איתו בקצת יותר רגוע.
טיפים: שמו של הקלף שמביא לכם מזל בטארוט הוא 'מלך המטות' שרומז על קטעים רומנטיים חמים ולוהטים. אבן המזל – יהלום. צבע המזל – אדום. הסמל – ראש של איל. אם בראש שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 9 או של 3.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
היכרות: בילוי מוטרף מכניס היכרות חדשה לחיים שלכם. אם אתם מוצאים את עצמכם בין שני מחזרים לוהטים, אז ישר כדאי לכם לחתוך בכיוון של רק אחד מהם.
ויכוחים: צפויים לכם ויכוחים דווקא עם אנשים שאתם דלוקים עליהם. הקטעים האלה יתחילו להירגע ברגע שתציעו להם לדבר על זה בגלוי ובלי הדחקות.
מקוריות: הכוכבים ממשיכים להזרים אליכם מזל בקטעים עם אנשים לא שגרתיים. מה שאתם הכי אוהבים אצלם זה החשיבה המקורית שלהם.
טיפים: שמו של הקלף שמביא לכם מזל בטארוט הוא 'מלכת המטבעות' שרומז על אהבות שקטות ויציבות. אבן המזל – ספיר. צבע המזל – וורוד. הסמל – ראש של שור. אם בכיף שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 6 או של 9.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
שכנועים: צפויה לכם הצלחה בקטעים שבין בנים לבנות, אבל תצטרכו להשקיע קצת יותר בשביל לשכנע את הצד השני שזאת לא בושה להתאהב.
חוויות: צפויות לכם אחלה חוויות עם מישהו שהוא החבר הכי טוב שלכם. מצד שני, אתם לא צריכים לוותר על בילויים בחברת חברים אחרים.
רמזים: יש מי שרומז לכם שאתם לא הכי זורמים איתו. אולי הוא אפילו יגיד שאתם לא מבינים אותו וכל זה. הכוכבים אומרים לכם ללכת עם מה שבראש שלכם.
טיפים: שמו של הקלף שמביא לכם מזל בטארוט הוא 'נסיך החרבות' שרומז על קטעים רומנטיים המתפתחים תוך כדי נסיעות. אבן המזל – אגת. צבע המזל – צהוב. הסמל – זוג תאומים. אם החלטתם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 5 או של 7.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
בלגאן: יכול להיות שיהיה לכם איזשהו בלגאן שקשור בבילוי מסוים, אבל אין לכם מה לדאוג בגלל שהכל יסתדר לכם על הצד הכי טוב בשבילכם.
שיקולים: יש מצב שאתם כועסים על מישהו שנתן לכם מילה על משהו, אבל לא ממש עשה את מה שהוא התחייב לעשות. הכי טוב שתעזבו אותו ותמשיכו הלאה.
חלומות: צפויים לכם קטעים הזויים אחרי שאתם חולמים על משהו ופתאום מתגשם לכם המשהו הזה. רק דברים טובים יבואו לכם מזה.
טיפים: שמו של הקלף שמביא לכם מזל בטארוט הוא 'מלך הגביעים' שרומז על אהבות לוהטות. תכשיט המזל – פנינה. צבע המזל – כסף. הסמל – סרטן עם שריון נוקשה המגן על רכות פנימית. אם אתם מוכנים לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 2 או של 4.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
דיבורים: מישהו שעד עכשיו הייתם איתו באותו ראש תופס מצב רוח לא ממש ברור. כדאי שתדברו איתו בפרטיות בגלל שיש מצב שמשהו עובר עליו.
שקופים: מישהו ממש שווה ינסה להסביר לכם את מה שהוא חושב על היחסים שבין בנים לבנות, אבל על הדרך הוא גם מעביר אליכם רמזים שקופים.
שיחות: צפוי לכם קטע מדליק עם מישהו שעד עכשיו לא הייתה לכם איתו מערכת יחסים. זה מתחיל בכאילו בילוי כזה וממשיך בכיוון של שיחה אל תוך הלילה.
טיפים: שמו של הקלף שמביא לכם מזל בטארוט הוא 'מלכת המטות' שרומז על פרשיות רומנטיות במקומות מדהימים. אבן המזל – אודם. צבע המזל – זהב. הסמל – ראש אריה מלך היער. אם בכיף שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 1 או של 5.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
הרגעה: יש מצב שאתם מרגישים צורך להרגיע מישהו שהחיים הרומנטיים שלו הסתבכו בזמן האחרון. זה ממש בכיף ובסבבה רק אל תתערבו לו יותר מדי.
פוש: מה שקורה לכם בכוכבים נותן פוש להופעה, למראה ול – לוק שלכם. התופעה הזו תחזק לכם את הביטחון העצמי וגם את הדימוי שיש לכם על עצמכם.
ביישנות: אתם מספרים למישהו על משהו שאתם כאילו מתביישים קצת בגללו, אבל פתאום מתברר שזה דווקא מצא חן בעיניו. כל אחד והראש שלו, אתם יודעים.
טיפים: שמו של הקלף שמביא לכם מזל בטארוט הוא 'נסיך המטבעות' שרומז על פרשיות רומנטיות שפויות וממושכות. אבן המזל – שוהם. צבע המזל – כחול. הסמל – נערה אוחזת שיבולת. אם בראש שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 4 או של 5.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
התחברות: מישהו מנסה להדליק אתכם על משהו שעד עכשיו לא ממש התחברתם איתו. אם בראש שלכם לזרום בספונטאני אז צפויות לכם חוויות מדהימות.
זיכרונות: יש מצב שמתעוררים בכם זיכרונות שקשורים לסיפור אהבה שכבר לא קיים יותר. אם זה מה שקורה לכם אז כדאי שתרדו מזה כמה שיותר מהר.
הפתעות: צפויים לכם קטעים מוטרפים עם מישהו שרק השבוע תפסתם איתו דיבורים. זה אומר שהוא הולך להפתיע אתכם ברגעים הכי לא צפויים.
טיפים: שמו של הקלף שמביא לכם מזל בטארוט הוא 'מלך החרבות' שרומז על הרמוניה, חביבות, קסם אישי ונתינה. אבן המזל – ירקן. צבע המזל – תכלת. הסמל – זוג מאזניים. אם בא לכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 6 או של 1.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
מיסטיקה: אם אתם עקרבים אמיתיים אז יש מצב שאתם נורא נמשכים למיסטיקה וכל זה, והשבוע צפויים לכם קטעים מדליקים שקשורים לאסטרולוגיה ונומרולוגיה.
בקשות: מישהו מוכן לעזור לכם להשיג משהו שאתם דלוקים עליו. הכוכבים אומרים שלא כדאי שתפספסו את הקטע הזה רק בגלל שלא נעים לכם לבקש ממנו.
ציפיות: מישהו אומר לכם שאתם קצת מגזימים בציפיות שלכם מקטע רומנטי. אז נכון שאתם לא ממש חייבים להסכים איתו אבל כדאי שלפחות תקשיבו לו.
טיפים: שמו של הקלף שמביא לכם מזל בטארוט הוא 'מלכת הגביעים' שרומז על אהבות סוערות ואינטימיות. אבן המזל – לשם. צבע המזל – בורדו. הסמל – עקרב מסתורי. אם בראש שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 8 או של 2.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
סיפורים: מישהו שנורא חשוב לו מכם רוצה לבדוק איתכם מה עובר עליכם. זה אומר שהוא חושב שאתם לא מספרים לו את כל מה שיושב לכם על הלב.
קניות: אל תוציאו המון כסף על משהו שנדלקתם עליו. יש מצב שאם תעשו על זה תחקיר קטן אז ישר תגלו איך אפשר לקנות את זה במחיר ממש מצחיק.
סודות: מישהו מספר לכם את הסודות שלו אבל אתם קולטים שחלק מזה הוא ממציא. אל תתפלאו אם בסוף יתברר שכל מה שהוא רצה זה רק קצת תשומי.
טיפים: שמו של הקלף שמביא לכם מזל בטארוט הוא 'נסיך המטות' שרומז על אהבות המתרחשות בטיולים ובמקומות רחוקים. אבן המזל – טופז. צבע המזל – סגול. הסמל – קשת רוכב על סוס ויורה חץ. אם בכיף שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 3 או של 9.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
אטרף: נורא בא לכם לתת צ'אנס לקטע שממבט ראשון נראה מוטרף. אם זה מה שהחלטתם לעשות אל תקשיבו למה שאומרים אלה שרוצים להוריד אתכם מהסיפור.
טרנד: אתם נדלקים על טרנד אופנתי שהופך ללהיט אצלכם ואצל החברים שלכם. השאפתנות המפורסמת שלכם תגרום לכם להיות הראשונים שיתנסו איתו.
עיניים: מישהו שעד עכשיו רק עשה לכם עיניים וכל זה תופס אומץ ושולח לכם רמז עבה. סבבה, שווה לכם לתת לו צ'אנס אבל בלי להשתגע מהתלהבות.
טיפים: שמו של הקלף שמביא לכם מזל בטארוט הוא 'מלך המטבעות' שרומז על אהבות רציניות, מחייבות ונאמנות. אבן המזל – טורקיז. צבע המזל – חום. הסמל – יעלי עין-גדי. אם בכיף שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 4 או של 2.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
עצבים: אולי כדאי לכם לשקול פעם נוספת את הקשר עם מישהו שלא סגור על עצמו. אם הוא תמיד נרתע ברגע האחרון אז אין לכם מה לחפש אצלו.
מזלות: צפויים לכם קטעים חלומיים עם ילידי מזלות האש [טלה, אריה וקשת]. הסיפור הזה הולך לשנות לכם תוכניות אבל אתם רק מרוויחים מזה.
לבבות: עושה רושם שאתם נדלקים על קטע רומנטי עם מישהו שאתם מכירים המון זמן. זה טוב מהרבה סיבות, בעיקר זה יחסוך לכם לב שבור בגלל מישהו אחר.
טיפים: שמו של הקלף שמביא לכם מזל בטארוט הוא 'מלכת החרבות' שרומז על אהבות מוטרפות ומאוד לא שגרתיות. אבן המזל – אחלמה. צבע המזל – טורקיז. הסמל – נערה יוצקת מים משני כדים. אם בא לכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 22 או של 7. [את ה – 22 לא מצמצמים ל – 4].
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
נסיעות: משהו שקשור לנסיעה או לבתי מלון הולך לעשות לכם את השבוע. יש מצב שאיכשהו זה יהיה קשור למתנה או לקיום הבטחה שאתם מחכים לה.
גלגולים: מתחיל להתגלגל קטע רומנטי שהתחיל בקטן כזה אבל פתאום הוא תופס תאוצה. עם קצת תמיכה והשקעה מצידכם תוכלו להפוך אותו למשהו קורע.
חמימות: צפוי לכם קשר עם מישהו שתמצאו אצלו הרבה חום ופרגון. זו ממש יכולה להיות חוויה מתקנת על משהו שהביא לכם אכזבה בעבר.
טיפים: שמו של הקלף שמביא לכם מזל בטארוט הוא 'נסיך הגביעים' שרומז על אהבה טהורה, כנה, אמיתית ותמימה. אבן המזל – אקוואמרין. צבע המזל – ירוק. הסמל – זוג דגים. אם בכיף שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 7 או של 11. [את ה – 11 לא מצמצמים ל – 2]?
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button