הורוסקופ לנוער

הורוסקופ שבועי למזלות ותחזית אסטרולוגית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה 16.02 – 09.02

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 09.02-16.02
הורוסקופ מזל טלה
קבוצה: בראש שלכם להצטרף אל קבוצה או אל מסגרת חדשה, שבדרך מוטרפת תביא לכם גם אהבה מהממת. הקטעים הממש טובים יבואו לכם בימים שני וחמישי השבוע.
מהסרטים: מישהו מהסרטים מביא לכם אחלה רעיון בשביל להדליק עליכם את המישהו ההוא שאתם רוצים אותו. עכשיו הכול תלוי ב – איך תשחקו אותה בלי לחשוש מפדיחות.
לילה: דיבורים אל תוך הלילה עוזרים לכם לחזק קשר רומנטי שהתחיל בקטנה, אבל יש מצב להתפתחות אופטימית. שום דבר לא בוער והכול על אש נמוכה.
מסתערים: אתם שייכים ליסוד האש ובקטע הנומרולוגי אתם מזוהים עם המספר 9 שנחשב למספר סוער ומסתער. כדאי לכם להשקיע במי שהמספר 9 הוא מספר המזל שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
קרבה: מישהו נורא רוצה להתקרב אליכם, אבל הוא תקוע עם משהו או עם מישהו אחר שמטריף לו את המוח. יש מצב שאתם מצליחים להפוך לו את הראש.
התייעצויות: יכול להיות שאתם מתייעצים עם מישהו שקצת מקנא בכם, רק אל תתפלאו אם לא יצא מזה כלום. השבוע תוכלו לתקן את מה שהתקלקל ולהצליח בגדול.
עיניים: מישהו ממש מתאמץ לעשות לכם עיניים, רק שאתם לא לגמרי קולטים אותו. יש מצב שזה בגלל שהלב שלכם כבר תפס כיוון אחר בכלל.
הרמוניה: אתם שייכים ליסוד האדמה ובקטע הנומרולוגי אתם מזוהים עם המספר 6 (בשותפות עם מזל מאזניים) המסמל איזון והרמוניה. כדאי לכם להשקיע במי שהמספר 6 הוא מספר המזל שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
סגורים: אתם לא יוצאים מתוך הראש של מישהו שנורא בא לו עליכם, אבל משום מה נדמה לו שאתם כבר סגורים על מישהו אחר. אם זה לא מה שקורה, כדאי שתגלו לו.
ידיעות: מגיעה אליכם ידיעה שמקפיצה לשמיים את מצב הרוח שלכם. יש מצב שתוכלו להדליק עכשיו את מי שאתם קרועים עליו.
רמזים: מישהו שמחפש איך אפשר להתחיל איתכם, מספר על זה לחברים שלכם. אם אתם יודעים במי מדובר, כדאי שתזרקו לו רמז.
קלילות: אתם שייכים ליסוד האוויר ובקטע הנומרולוגי אתם מזוהים עם המספר 5 (בשותפות עם מזל בתולה) המסמל קלילות וקסם אישי. כדאי לכם להשקיע במי שהמספר 5 הוא מספר המזל שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
מחזרים: הולך לכם סבבה עם המחזרים שלכם וגם עם המעריצים. אפילו מישהו שתמיד מקטר לכם, עושה תפנית ומחליט לתפוס איתכם ראש טוב.
אהבה: ונוס שהיא אלת האהבה מפילה עליכם קטעים רומנטיים שתופסים אתכם ממש בהפתעה. מישהו שהתחרה מולכם על ליבו של מישהו אחר, מחליט לסגת מהקטע.
חברתי: מסיבה או אירוע חברתי, מפגישים אתכם עם מישהו שאתם חולמים עליו. זה אחלה, אבל אל תתנו לו לקלוט שאתם הרוסים עליו.
נעימות: אתם שייכים ליסוד המים ובקטע הנומרולוגי אתם מזוהים עם המספר 2 המסמל חום, אהבה, עונג ונעימות. כדאי לכם להשקיע במי שהמספר 2 הוא מספר המזל שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
חברות: מישהו שפחד להתפדח להציע לכם חברות, נכנס לאטרף ועושה את הצעד הראשון. עכשיו הכול תלוי בראש שלכם וב- איך תגיבו לו על זה.
משקיעים: הכי טוב בשבילכם זה לבדוק מה קורה ביניכם לבין מישהו שסתם טוחן לכם במוח. אם לא בא לו להשקיע בכם, אז אתם לא צריכים להשקיע בו.
מקוריות: ראש טוב ורעיונות מקוריים מביאים לכם חברים חדשים. דברים שקורים לכם בקטע הרומנטי, מביאים לכם ביטחון בעצמכם ותורמים לדימוי העצמי שלכם.
מלכותיות: אתם שייכים ליסוד האש ובקטע הנומרולוגי אתם מזוהים עם המספר 1 המסמל אצילות, מלכותיות וכריזמה. כדאי לכם להשקיע במי שהמספר 1 הוא מספר המזל שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
פרשיות: מישהו שכבר מזמן נדלקתם עליו סוחף אתכם אל תוך פרשייה רומנטית. יש מצב שזה נפל עליכם ישר אחרי שהסתיים קטע רומנטי מאכזב.
לבבות: מישהו רומז לכם שהוא ישמח לצאת איתכם, אבל הלב שלכם נמצא אצל מישהו אחר. אז נכון שגם זה שרומז הוא סבבה וכל זה, אבל לא הפעם.
ספונטאניות: קטע רומנטי שרק לפני שבוע הייתם משוכנעים ששום דבר לא ייצא ממנו, נופל עליכם כמו בסרטים. תזרמו איתו בספונטאניות ואל תקשיבו למי שחופר לכם במוח.
יציבות: אתם שייכים ליסוד האדמה ובקטע הנומרולוגי אתם מזוהים עם המספר 5 (בשותפות עם מזל תאומים) ומייצגים קביעות, יציבות ומעשיות. כדאי לכם להשקיע במי שהמספר 5 הוא מספר המזל שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
מסלולים: היחסים הרומנטיים עולים על מסלולים שמשאירים אתכם עם פרצוף מופתע. יש מצב שבכלל לא דמיינתם שיבואו לכם קטעים שכאלה.
מטריפים: אל תטחנו עם עצמכם בגלל מישהו שלא יודע מה הוא מחפש בחיים. אם הוא מטריף לכם את השכל ולא מחליט, אז כדאי שתנפנפו אותו.
מהמם: צפוי לכם בילוי מהמם עם מישהו שתמיד כיף לכם להסתכל לו בעיניים. זה בדיוק מה שאתם צריכים, בעיקר אם אתם אחרי אירוע מאכזב.
איזון: אתם שייכים ליסוד האוויר ובקטע הנומרולוגי אתם מזוהים עם המספר 6 (בשותפות עם מזל שור) המסמל איזון והרמוניה. כדאי לכם להשקיע במי שהמספר 6 הוא מספר המזל שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
הפי-אנד: אתם תופסים שבוע של התייעצויות על כל מה שקשור ליחסים שבין בנים לבנות. מה שנראה בהתחלה כמו שערורייה, מסתדר לכם בכיף ומסתיים בהפי – אנד.
רעיונות: מתחיל להסתובב רעיון שקשור למסיבה לא שגרתית או לקטע חברתי מוטרף. צריך שתתפסו דיבור עם מישהו שכבר היה בסרט הזה.
הצעות: יוצאת לכם מהפה הצעה שאי אפשר לסרב לה. מישהו שעשה קולות לא אכפתיים, נדלק על ההצעה שלכם ופתאום הוא זורם איתכם.
מסתורין: אתם שייכים ליסוד המים ובקטע הנומרולוגי אתם מזוהים עם המספר 8 המסמל מסתורין וחושניות. כדאי לכם להשקיע במי שהמספר 8 הוא מספר המזל שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
בסבבה: אתם צריכים לפרגן למערכת יחסים שיכולה לזרום בסבבה אם לא תתפלספו איתה. יש דברים שצריך להשאיר לדמיון. לא הכול חייב להיות ברור.
שיקולים: אהבה ממבט ראשון היא אחלה של דבר, אבל יש גם כזו שנדלקת ממבט שני. יש מצב לסיפור רומנטי עם מישהו שעד עכשיו היו לכם איתו יחסיי ידידות.
חופרים: מישהו חופר ומגשש עד שאתם מתחילים לחשוד בו שהוא דלוק עליכם בקטע רומנטי. בפרשייה הזו אתם לא חייבים הסברים לאף אחד.
מזל: אתם שייכים ליסוד האש ובקטע הנומרולוגי אתם מזוהים עם המספר 3 המסמל הרפתקנות ומזל. כדאי לכם להשקיע במי שהמספר 3 הוא מספר המזל שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
הבטחות: מישהו שממש חשוב לו שתבואו אליו בטוב, זורק לכם הבטחות שאין לו יכולת לקיים. לא שהוא לא רוצה לקיים אלא פשוט לא מסוגל.
מדברים: רכילות שניפחה לכם את המוח מתבררת כסתם שטויות. פתאום אתם קולטים שזה הכול בגלל שמישהו לא פרגן למישהו וסתם לכלך עליו.
זורמים: אתם הולכים לבלות במקום ששמעתם עליו ניסים ונפלאות. כשתגיעו אליו, כדאי שתהיו ספונטאניים ותתנו לדברים לזרום בלי לתכנן.
היגיון: אתם שייכים ליסוד האדמה ובקטע הנומרולוגי אתם מזוהים עם המספר 4 שמייצג היגיון, יציבות ומעשיות. כדאי לכם להשקיע במי שהמספר 4 הוא מספר המזל שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
משדרגים: נורא בא לכם לשדרג את חיי האהבה שלכם, אבל הקטע הזה יכול להצליח רק אצל אלה מביניכם שלוקחים אחריות וגם עושים משהו. לא רק מדברים.
סודות: צפוי שבוע מטריף עם הרבה אקשן וכל זה. יש לכם ים של סודות, רק שלא בא לכם לשתף בהם את כל העולם ואחותו אלא רק את מי שאתם בוטחים בו.
סוערים: הרגשות שלכם כל כך סוערים עכשיו, עד שקשה לכם עם כל הדברים הרגילים. מה שטוב אצלכם זה שאתם לא נותנים לשום דבר לשנות אתכם.
ייחודיות: אתם שייכים ליסוד האוויר ובקטע הנומרולוגי אתם מזוהים עם המספר 22 הנחשב למספר מקורי, חריג ויוצא דופן. כדאי לכם להשקיע במי שהמספר 22 הוא מספר המזל שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
מסוחררים: אתם מרגישים מסוחררים אחרי שאמרתם את מה שאמרתם למישהו שאתם קרועים עליו. עכשיו כדאי שתגידו לו לשמור את זה בסוד.
מעריצים: פתאום ובלי שבכלל התאמצתם, נופל עליכם מעריץ חדש. הקטע הוא שהוא קלט את הראש שלכם ובא לו להצטרף למועדון המעריצים שלכם.
שידוכים: מישהו שממש מחבב אתכם מחליט לשדך לכם. אז נכון שהטעם שלו לא ממש בסטייל שאתם רגילים, אבל מה כבר אכפת לכם לנסות?
רוחניות: אתם שייכים ליסוד המים ובקטע הנומרולוגי אתם מזוהים עם המספר 7 המסמל חוכמה ורוחניות. כדאי לכם להשקיע במי שהמספר 7 הוא מספר המזל שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button