הורוסקופ לנוער

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 18.02 – 12.02

מוזמנים לקרוא תחזית אסטרולוגית שבועית שנכתבה על ידי מיטב האסטרולוגים של אלטרנטיבלי. בהורוסוקפ שבועי לצעירים תוכלו לדעת מה צופים הכוכבים למזל שלכם וממגוון כלים ומחשבוני מיסטיקה מיוחדים. תיהנו
מיוחד בשבילך: » הורוסקופ יומי  » הורוסקופ שנתי  » הורוסקופ לאהבה  » קריסטל למזל  » התאמת מזלות  » מחשבון נומרולוגיה » פרישת טארוט אונליין

הורוסקופ מזל טלה
מוטרף: אתם הולכים על קטע קצת מוטרף שעלול לעשות לכם בלגאנים. אז נכון שיש לכם ראש בכיף וכל זה, אבל כדאי שתשימו לעצמכם קצת גבולות.
הכנות: צפויים דיבורים שבאים בשביל להכין קטע רומנטי. עושה רושם שהצד השני בשל לחברות, אבל רק אתם תחליטו מתי וכיצד.
רווחים: מישהו שהרגיז אתכם, מבקש מכם משהו שלא בראש שלכם לתת לו. מצד שני, אתם עשויים להרוויח אם תפגינו נדיבות בלי להתחשבן על מה שהיה.
שינון:אתם לא צריכים לאכול את הלב בגלל מישהו שלא ישר הלך לכם איתו. הכי טוב שתתחילו לשנן לעצמכם ש – ההפסד כולו שלו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
שדרוג: יש מצב שאתם הולכים לקחת צ'אנס גדול מדי בלשדרג משהו שקשור להופעה החיצונית שלכם. רק שלא תתחרטו על זה בשלב מאוחר יותר.
התייעצות:זה שהולך לכם באהבה, גורם לחברים שלכם להתייעץ איתכם. מצד שני, בכלל לא בטוח שמה שמצליח לכם, יכול להצליח לכולם. כל אחד והסטייל שלו.
סיפורים:מישהו שחושב את עצמו, מתפאר בסיפורים על ההצלחות שלו. הכי טוב זה לשאול אותו מה הציפיות שלו מהקשר איתכם.
מנהיגים:אתם כוכבים חברתיים ומצליחים לארגן אירוע שכולם ידברו עליו. אל תתייחסו למי שמקטרים, בגלל שתמיד יהיו כאלה ששום דבר לא מספיק טוב בשבילם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
הפתעות: אם אתם מתכננים נסיעה או בילוי במקום רחוק, כדאי שתבדקו טוב-טוב שהכול סגור. זה בשביל למנוע מצב של הפתעות מעצבנות.
הזמנה: תבוא לכם הזמנה אל מקום שנחשב 'טרנדי' ושווה. סבבה, אבל מה שבאמת חשוב זה שתעשו את הכול ביחד עם החברים שלכם.
עיניים: אל תתאמצו יותר מדי בשביל להבין את הראש של מישהו שאתם דלוקים עליו. אם הוא עושה לכם עיניים, אז בטח יש לו סיבות טובות לעשות את זה.
חברתי: בסוף השבוע צפוי לכם קטע חברתי עם הזדמנות להתפייס עם מישהו שהיחסים שלכם איתו לא משהו. אווירה טובה מביאה לכם התחדשות בידידות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
הצלחה: את הקטעים הרומנטיים שלכם כדאי לכם לקחת כמה שיותר רחוק מכל אלה שמקנאים בכם. לכל הצלחה יש מחיר וזה המחיר שלכם.
רמזים: יש מצב שאתם מקבלים רמזים ממישהו שכבר היה לכם איזה קטע איתו. בסיפור הזה כדאי לכם להתייעץ עם מישהו שיש לו ראש פתוח.
מדליק: צפוי לכם קטע מדליק עם מישהו שכבר מזמן שמתם עליו עין, רק שעכשיו באה לכם הזדמנות גם לקחת איתו דיבור אמיתי.
רומנטי: מישהו שפעם היו לכם איתו בלגאנים וכאלה, משנה לטובה את ההתנהגות שלו כלפיכם. אם תבואו לקראתו, יש מצב למשהו רומנטי.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
סידורים: הכוכבים מסדרים לכם קטע עם מישהו שאתם רוצים לפגוש, רק שעד עכשיו לא יצא לכם. יחד עם זה, גם אתם תצטרכו לקחת צ'אנס.
חוויות: אל תספרו על חוויה רומנטית שהייתה לכם, למי שלא צריך לדעת. יש דברים שצריך לשמור בסוד, ככה רק בשביל למנוע בלגאנים.
רגשות: מצד שני, אל תתביישו לחשוף רגשות ואפילו להתוודות בפני מישהו שהקפיץ לכם את הלב. אם תמשיכו לשמור דברים בבטן, איך אתם רוצים שהוא ידע ?
השוואות: סיפור רומנטי יתחיל ללכת לכם סבבה, ברגע בו תפסיקו לעשות השוואות ביניכם לבין אחרים. אתם יפים וטובים בדיוק כמו שאתם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
מוצאים: יש מצב שאתם מוצאים את עצמכם בקטע של פסיכולוגים טבעיים בשביל כל מיני חברים שהחיים שלהם לא משהו. בקטע הזה נורא חשוב לשמור על סודיות.
חברתיים: אירוע מאוד מסוים בקטעים החברתיים זקוק עכשיו לכישרונות היצירתיים שלכם. יכול להיות שאתם מארגנים משהו שהוא על גבול האמנות.
הופכים: אתם הופכים את התוכניות שלכם בגלל שיחה שהייתה לכם עם מישהו שאתם דלוקים עליו. יש מצב שהראש שלו דומה מאוד למה שמתגלגל בראש שלכם.
סיפורים: איזשהו סיפור שקשור לאהבה, חוזר לחיים שלכם אחרי תקופה ארוכה שחשבתם שהוא נעלם. שווה לכם לנסות ולו רק בשביל ההפתעה שמחכה לכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
מסוקרנים: מישהו שעד עכשיו לא ממש התייחסתם אליו, מתחיל להדליק את הסקרנות שלכם. פתאום אתם מוצאים בו אחלה תכונות שלא מצאתם אצלו קודם.
מחברים: הקטע הנומרולוגי מביא לכם הצלחה השבוע עם חברים ומחזרים שחיבור אותיות השם שלהם או סיכום ספרות תאריך הלידה שלהם, מסתכמים ב – 8.
מתחברים: בקטעים שעושים לכם טוב בלב אתם מתחברים עם מישהו שכבר הוכיח לכם את הכוונות הטובות שלו. יכול להיות שיהיה מישהו שינסה לסכסך ביניכם לבינו.
מופתעים: צפוי לכם דיבור אל תוך הלילה בשביל לבדוק את המחשבות של מישהו מסוים. צפויה לכם הפתעה כאשר יתברר לכם שהוא ממש דלוק עליכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
תחרויות: מישהו מבין שיש לו עליכם תחרות קשה מצד מחזרים נוספים שגם הם רוצים בכם. ההבנה הזו גורמת לו לחשוף בפניכם את מה שיש לו בלב.
יוזמות: צפוי אחלה שבוע לאלה מביניכם שלא יושבים "רגל-על-רגל" אלא תופסים יוזמה וגם עושים משהו בשביל לזכות באהבה שיש להם בראש.
ערבובים: אם רק תרצו, תצליחו למצוא זמן לבילויים החברתיים שלכם וגם למישהו המסוים שאתם רוצים לצאת איתו. רק אל תערבבו בין שני התחומים האלה.
שיחות: צפויות שיחות נפש אל תוך הלילה עם מישהו שהצליח לתפוס את הלב שלכם. זה לא משהו שתצליחו להסביר למי שלא היה בסרט הזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
מצליחים: הכוכבים מביאים לכם הצלחות מול המתחרים שלכם. בשביל למשוך אליכם אנרגיות רומנטיות כדאי לכם ללכת על קטע שקשור בילידי מזל דלי.
מחבבים: מישהו שאתם מחבבים עושה לעצמו פאדיחות שלא מקובלות עליכם. יש מצב שתצטרכו להגיד לו דברים שהוא לא ממש יאהב לשמוע אבל אין ברירה.
אמיצים: קטע מהסרטים עוזר לכם באירוע חברתי שאתם הולכים לככב בו. הקטע הזה יצליח לכם בענק אם לא תפחדו להתמודד מול מישהו שדופק פוזות.
רוצים: צפוי בלגאן קטן בקשרים שלכם עם מישהו שאתם רוצים להיות איתו. יש מצב שהסכסוך קשור במשהו או במישהו שבכלל לא חשוב לכם ממנו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
תשובות: מישהו שלא האמנתם עליו, עונה לכם על שאלה שלא חלמתם לקבל תשובה עליה. עכשיו אתם רואים שתמיד כדאי לקחת צ'אנס.
שיקולים: מישהו מדליק בוחר בכם מתוך הרבה אפשרויות של בחירה. מצד שני, אתם לא חייבים לו כלום. הוא עשה את זה בשבילו, לא בשבילכם.
היכרויות: סבבה לכם עם המון היכרויות חדשות שעושות טוב לביטחון העצמי שלכם. מצד שני, אסור לכם לשכוח את החברים האמיתיים שלכם.
הדלקות: הדיבור החופשי והפתוח שלכם מצליח להדליק מישהו שלא ממהר להידלק בדרך כלל. זה זורם בכיוון חיובי, רק אל תגזימו עם הפתיחות הזו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
שינוי: מישהו נורא רוצה לסגור איתכם על קשר של חברות, אבל הוא תקוע עם משהו אחר שמשגע לו את השכל. יש מצב שאתם מצליחים לשנות לו את הראש.
תיקון: יש מצב שאתם מתייעצים עם מישהו שהיה ביניכם קטע רומנטי, רק שאז לא יצא מזה הרבה. השבוע תוכלו לתקן את מה שהתקלקל ולהצליח בגדול.
קליטה: מישהו ממש משתדל לזרוק לכם רמזים רומנטיים, רק שאתם לא קולטים אותו. ייתכן שהלב שלכם כבר תפס כיוון בכלל אחר.
בילויים: צפוי לכם שבוע עם המון תנועה ובילויים. שום דבר לא יהיה כבד מדי או מנג'ס. תנו לדברים צ'אנס ופשוט תעשו הכול על פי האינטואיציה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דגים
יוזמה: נורא בא לכם להכניס לחיים שלכם משהו חדש שיסדר לכם את הראש. הדבר הזה יכול לקרות רק אצל אלה מביניכם שתופסים יוזמה, לא רק מדברים.
חברים: צפוי שבוע קופצני עם המון אקשן וכאלה. יש לכם המון על הלב, רק שלא בא לכם לשתף בזה את כל העולם ואחותו, אלא רק את החברים ה-ממש טובים.
אומץ: הרגשות שלכם כל כך חזקים השבוע, עד שקשה לכם עם כל הדברים השגרתיים. מה שטוב אצלכם זה שאתם לא מרשים לשום דבר לשבור אתכם.
גישושים: מתחילים להגיע גישושים ממישהו שהיחסים איתו לא ממש הצליחו לכם בעבר. אם תלכו עם הראש שלו, תמצאו את עצמכם בסרט שכבר הייתם בו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button